Kabel-TV

Här hittar du information om hur du kan få kabel-tv

Kabel-tv och bredband levereras av Tele2/Com Hem och ingår i avgiften. Du kan även beställa telefoni och bredband med högre hastighet hos ComHem på egen bekostnad. Om en sådan uppdatering görs så ange då gatuadressen för att åtnjuta föreningens rabatt. Föreningen har en kollektiv anslutning för samtliga hushåll. Avgiften täcks idag av lägenhetsavgiften.

I det abonnemang som för närvarande inkluderas i månadsavgiften ingår 200 MB / 10 MB, TV Bas.

På egen bekostnad kan abonnemanget utökas.

 

In och utflytt när ni har Gruppavtal:

 Den avflyttande medlemmen ska alltid ringa vår Kundservice på Tele2, Tfn 90 222

 1) säga upp sina tjänster hos Kundservice eller göra en adressändring om de flyttar till ett nytt Tele2-hus och vill behålla sitt abonnemang utan Gruppavtal.

 Eller den avflyttande:

 2) göra en överlåtelse (modem, TV box) om det är överenskommet med den nya medlemmen som flyttar in. Kundservice har blanketter för överlåtelse . Fördelen är då att befintlig utrustning kan lämnas kvar och den nya lägenhetsinnehavaren kan snabbt koppla in sin tv och/eller modem för bredbandet.

 

Den inflyttade medlemmen ska alltid ringa vår Kundservice på Tele2, Tfn 90 222 för att kunna ta del av tjänsterna och få rabatterna som Gruppavtalet ger.

 

För mer information och beställning, se Tele2/Comhems hemsida.

Com Hem (comhem.se, nytt fönster)